18 sierpnia 2016

Szkolenie SEO Pozycjonowanie stron

Marketing w wyszukiwarkach internetowych to jeden z kluczowych elementów marketingu online. Dlaczego warto zainwestować w skuteczny
e-marketing?

  • statystyki seo22 miliony Polskich użytkowników korzysta z sieci co najmniej raz w tygodniu
  • 95% użytkowników sieci korzysta z wyszukiwarki Google
  • mówi się, że „jeśli czegoś nie ma w Google – to nie istnieje
  • 74% osób przed zakupem szuka opinii o firmach, produktach lub usługach w sieci

Pozycjonowanie to proces mający na celu zwiększanie widoczności Państwa strony internetowej w wynikach Google. Odpowiada za to kilkaset elementów, które omówimy i przećwiczymy na przykładach!

Forma szkolenia:

  • stacjonarna w Twojej firmie lub wynajętej sali szkoleniowej lub
  • online (webinar) – to wygodna forma spotkania w pokoju webinarowym, dostosowanym do prowadzenia efektywnego warsztatu.

 

Agenda Szkolenia SEO: „Pozycjonowanie w biznesie”

Blok I – Podstawy pozycjonowania stron i doboru fraz kluczowych

  • Pozycjonowanie – czym jest SEO oraz marketing w wyszukiwarkach?
    • Potencjał marketingu w wyszukiwarkach dla biznesu – studium przypadku
    • Google – jak funkcjonuje wyszukiwarka?
    • Jak Google widzi witrynę internetową?
  • Białe, szare i czarne SEO – różne rodzaje działań w SEO. Zalety i wady poszczególnych podejść, ryzyko i zastosowanie w różnych branżach.
  • Dobór fraz pod SEO – jak znaleźć najskuteczniejsze frazy?
    • Strategie dobory fraz pod SEO – long tail oraz ścisle dopasowane – którą wybrać?
    • Psychologia wyszukiwania – jak działają użytkownicy w wyszukiwarkach

Blok II – Optymalizacja i audyt strony internetowej

  • Czynniki rankingowe w Google – omówienie najważniejszych czynników wpływających na pozycje witryny w wyszukiwarce.
    • Czynniki na stronie internetowej – on-site
    • Czynniki zewnętrzne – off-site
  • Optymalizacja witryny jako podstawa działań SEO
    • Audyt witryny
    • Optymalizacja kluczowych elementów witryny
    • Narzędzia pomocne w ocenie optymalizacji witryny
  • Content marketing w pozyskiwaniu linków
    • Studium przypadku – content marketing w branży B2B
    • Studium przypadku – content marketing w branży B2C

Blok III – Strategie pozyskiwania linków do witryny i analiza linkowania oraz efektów SEO

  • Strategie i techniki pozyskiwania linków – skuteczny link building
    • Link building relacyjny
    • e-PR
    • Fora i blogi w pozyskiwaniu linków
    • Link baiting
    • Blog jako narzędzie wspierania SEO
  • Aktualizacje i kary w Google
    • Aktualizacje Google i ich wpływ na pozycjonowanie
    • Kary, filtry, powiadomienia
    • Strategie działań w przypadku kar nałożonych na witrynę
  • Monitorowanie działań SEO – najważniejsze narzędzia
    • Ocena postępów działań SEO
    • Narzędzia wspomagające działania SEO
  • Modele rozliczeniowe w SEO i współpraca rynkowa
    • Jak współpracować z agencją? Jak zlecać podwykonanie?
    • Na jakie elementy zwrócić uwagę?
    • Jak rozliczać SEO?
  • Podsumowanie szkolenia i zdobytych umiejętności
  • Sesja Q&A – pytania i odpowiedzi

 

 

Zamów indywidualne szkolenie SEO – zdobądź umiejętności, które pozwolą Ci samodzielnie pozycjonować stronę internetową!

 sebastian@websem.pl

lub skorzystaj z formularza kontaktowego:

[pirate_forms]